פוסט שנמחק

לפני כחצי שנה פרסמתי כאן פוסט על חנות מסוימת שסיפקה לי שירות גרוע במיוחד.

מזה מספר ימים שמתנהל בבלוג דיון כתוב עם מנהל החנות שפתח באיום לתבוע אותי אם הקטע לא יוסר.

אחרי שהדיון נפתח באיום פומבי לתביעה אם הקטע לא יוסר קיבלתי היום סופסוף פניה באופן פרטי עם הבהרות לגבי המקרה ובקשה מנומסת להסיר את הפרסום.

לאור הפניה המנומסת וההבהרות שקיבלתי לגבי המקרה כמו גם היכרות עם מקרים אחרים בהם נהגה אותה חנות כראוי בחרתי להוריד את הפרסום בשלב זה וכנראה לתמיד.

היות ונראה שהקיץ עלה לדי הרבה אנשים לראש (כולל חלק מאלו שעוסקים בלינוקס) אני מציע גם לאחרים שממהרים לשלוח איומים על תביעות שבדרך לחפש דרך מוצלחת יותר לפתור את בעיותיהם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על פוסט שנמחק

  1. ליאור ד. הגיב:

    אם אין איום ממשי בתביעה, והמקרה קרה באמת, למה לא להשאיר את הפוסט בכל זאת?

    אם החברה שינתה את דרכיה, אז אפשר להוסיף הערה לפוסט המקורי ולציין את זה, אבל המחיקה משרתת רק את החברה ולא את הלקוחות שעלולים להפגע שוב.

  2. dok2 הגיב:

    בעקבות השיחה עם מנהל החנות, ההבהרה כי מדובר במקרה יוצא דופן, ההיכרות עם סיפורי קונים אחרים שאת חלקם אני מכיר באופן אישי והבקשה המנומסת שלו להסרת הפוסט הגעתי למסקנה שמדובר בפתרון מידתי והולם.
    בכל אופן העניין עדיין נשקל והפתרון שנבחר הוא זמני בשלב זה.

    דרך אגב האיום בתביעה היה מגוכח למדי ולמעשה היווה גורם מדרבן שכבר הביא אותי לשוקל פרסום עידכון לסיפור כדי להציף את העניין שנית והפניה האישית של מנהל החנות הגיעה מבחינות רבות בדקה התשעים.

    אבל אם אתה כבר בעניין של ביקורות צרכנים אז אתמול הזמנתי מאקי גזר וגמבה מאוסקה, אחרי שקיבלתי מאקי גזר ובטטה התקשרתי אליהם (02-6233787) ונענתי מיד שהם שולחים לי מנה חדשה בהתאם להזמנה המקורית ללא תשלום. מן הסתם אבצע שם הזמנות גם בעתיד ונראה לי שבפעם הבאה אלך דווקא על בנטו.

להשאיר תגובה

