הבחירה שלי

אחרי לבטים רבים ואם לא יקרו דברים יוצאי דופן (מלחמות שנועדו לשפר את מצב המתמודדים בסקרים אינן אירוע "יוצא דופן") בבחירות הקרבות אצביע לליכוד בפעם הראשונה בחיי.

עד היום החשבתי את הבחירה הטובה ביותר שלי לזו שעשיתי בבחירות בהן ברק התמודד עם שרון – באותן בחירות לא הצבעתי.

אני מקווה שהבחירה שאעשה הפעם תתחרה באותה הצלחה.

יש לי המון מחלוקות עם מצע הליכוד ועם אנשים שונים במפלגה ועדיין בבואי לבחור לכנסת אני מוצא שמדובר בנבחרת הטובה ביותר בין המפלגות הגדולות גם בגלל שבעבודה ובקדימה יש אנשים שאף עם בדפי העמדות שלהם יש לי הסכמה רחבה איתם הם פשוט גרועים אבל לשמחתי גם בגלל שאני מוצא גם את מועמדי הליכוד שיש לי מחלוקות איתם כראויים.

מדובר עבורי בבחירה קשה ואני בטוח שידי תרעד כשאשלשל בקלפי פתק שיכול להביא את ביבי לראשות הממשלה ואת לימור לבנת לשרה אבל מצד שני בפתק זה אני בוחר פרלמנטרים מצויינים כמו סער וארדן ואנשים ישרים ואמיצים כמו בגין ומרידור.

פוסט זה פורסם בקטגוריה פוליטי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על הבחירה שלי

  1. shlomil הגיב:

    ביבי? אז אתה מאלה שמצביעים ביבי?
    נו באמת.

    שלא כמו השם שלו, הליכוד הוכיח שהוא לא יודע להיות מלוכד – תמיד כשמישהו מנסה לעשות שם מהלך "אמיץ" יש מתנגדים מתוך המפלגה מורדים\פייגלינים\(וואטאבר) שחוסמים אותו. והליכוד בדר"כ הולך עם ש"ס באופן אוטומטי – שמשאירים אותנו בתקופת האבן (למרות שאטיאס היה אחלה) ומכניס חוסר יציבות לממשלה בכל פעם שלש"ס בא לפוצץ את הממשלה.

    עדיף כבר להצביע ליברמן – אני חושב שהוא המייצג האמיתי והיחיד של הימין החילוני.

  2. DoK הגיב:

    אין לי בעיה מיוחדת עם מגוון דעות במפלגה.
    למעשה ההיפך הוא הנכון ואם היו די צדיקים במפלגת העבודה שהיו יוצאים נגד האטד שהם המליכו עליהם הייתי שוקל למחול להם על חלק מהטעויות האחרות שהם עשו.
    החלטתי לבחור בליכוד לא דווקא כדי להרכיב את הממשלה הבאה אלא בגלל שנציגי המפלגה הוכיחו עצמם כפרלמנטרים יעילים גם ללא כורסת עור צבי לתמוך בעכוזם ורבים מה"כוכבים של ביבי" נתפסים בעיני כאנשים ישרים (הסרטונים המראים אותם יוצאים כנגד ביבי בקדנציה הקודמת שלו רק מחזקים אצלי את התחושה שיהיה מי שישגיח עליו).

כתיבת תגובה