מדריך חדש בעברית ל-VirtualBox

רק אתמול פרסמתי על המדריכים שנוספו לפרויקט VirtualBox (אחרי שהידיעה הוגדרה בטעות כטיוטה והמתינה לי מספר ימים עד ששמתי לב) וכבר היום אני שמח לבשר על מדריך בסיסי בעברית שהוספתי עבור התוכנה באתר הפינגוין.

המדריך כולל תמונות מסך רבות ומלווה צעד אחר צעד את השלבים הבסיסיים בהגדרת מכונה וירטואלית.

אני מתכוון להמשיך ולהרחיב את המדריך לפחות לשלב בו ניתן יהיה להסתמך עליו להפעלת וינדוז בתוך מכונה וירטואלית.

בינתיים אתם מוזמנים לערוך את המדריך ו/או לשלוח לי משוב עליו.

פוסט זה פורסם בקטגוריה מדריכים, קוד חופשי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

9 תגובות על מדריך חדש בעברית ל-VirtualBox

  1. חזי הגיב:

    כל הכבוד על ההשקעה, זה מדריך חשוב.

    אולי אתה מכיר מדריך דומה ל-wine (אם יש באנגלית אני מוכן להתנדב לתרגם)

  2. DoK הגיב:

    אני לא מכיר מדריך ל-wine.
    את המעט שאני יודע על wine למדתי בהרצאה של שחר שמש שהיתה לפני שלוש שנים בערך במועדון בירושלים ואחר כך מניסויים בבית שכללו פתרונות ספציפיים שאני לא חושב שאני יכול לנסח לצורה של מדריך כללי.
    אני חושב שאמור להיות להם אתר די טוב.

  3. BeNi הגיב:

    יש לך מדריך שמסביר איך אני מפעיל מכונה וירטואלית של ווינדווס דרך מחיצה שעליה ווינדווס כבר מותקן?

  4. dok2 הגיב:

    בפוסט קודם על מדריכים ל-VirtualBox יש הפניה למדריך כזה (באנגלית).
    הפוסט מקושר גם מהקטע לעיל.

    הכוונה הכללית שלי היא להשלים את המדריך בעברית כך שניתן יהיה להשתמש בו להפעלת וינדוז באופן כזה.
    מן הסתם זה יקח זמן אבל אני מקווה שהמצאות המדריך בויקי תאפשר גם לאחרים לתרום לו*.

    *הניסיון עד עכשיו מוכיח שאין לזה סיכוי רציני וככל הנראה זה יחכה עד שאתפנה למשימה.

  5. אבגד הגיב:

    לגבי הפעלה של חלונות שכבר מותקן דרך VB.
    מצד אחד לעבוד בלינוקס ולהריץ את החלונות כVB זאת הקונפיגורציה האידיאלית עבורי.
    (כרגע אני עובד עם חלונות + coLinux)
    מצד שני המדריך בלינק די מפחיד!
    הוא מאוד לקוני ונראה שאין הרבה נסיון בנושא.

    מה יהיה?

  6. dok2 הגיב:

    יהיה סבבה 🙂
    אני יכול לספר שעשיתי את זה אצלי לפי המדריך וזה עבד.
    בכל אופן מדובר בפעולה שאינה נטולת סיכונים ואני ממליץ לקרוא את המדריכים בנושא היטב לפני הביצוע.

  7. אבגד הגיב:

    איזו מע' הפעלה היתה מותקנת לך? (אצלי יש ויסטה)

  8. אבגד הגיב:

    יש חדש?
    אפשר לעזור במשהו?

להשאיר תגובה

