סיפור הטיול ביוון

כנראה שהרוב בקרב שלושת האנשים שקוראים את הבלוג הזה באים לכאן בשביל לקרוא על עניני תכנה חופשית אבל מעת לעת מגיע לכולנו להתאוורר.

לפני חודש בערך יצאתי לטיול בן שבועיים בצפון יוון שכלל שני טרקים – האחד טרק בן שבוע ב-Tymfi והשני טרק בן שלושה ימים ב-Valia Kalda.

כמו בפעמים קודמות גם הפעם סיפור הדרך של הטיול פורסם בפורום טיולי תרמילאים בתפוז ואתם מוזמנים לקפוץ ולקרוא.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי, מדריכים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על סיפור הטיול ביוון

  1. דורון אופק הגיב:

    נו ..
    יש כאלו שעובדים .. ויש כאלו שנהנים .. !

    🙂

    העיקר זה להנות.

    – דורון

  2. שלומיל הגיב:

    נראה לי שיש יותר מ-3 אנשים שקוראים את הבלוג שלך.
    אני למשל קורא כל בלוג שמופיע בפלנט.
    אני לא תמיד מגיב כי לא תמיד יש לי מה לומר.

  3. dok2 הגיב:

    שלומי –
    אני לא ממש מבין במערכת הזאת וכל תגובה שלך דורשת משום מה את אישורי. יש לך מושג למה זה?

להשאיר תגובה

