הסוף לנקודותיים קרב.

לפני מספר שנים (בערך מ-2004 עד 2006) הייתי מעורב בתרגום סביבת העבודה Xfce (הקישור הוא לדיון שבו התחילה העבודה).

אחד הרכיבים החביבים עלי באותה סביבה הוא Terminal (נחשו מהו רכיב זה קריצה ) שנוסף לה באותן שנים על ידי.

אם לא ניחשתם עד עכשיו אז Terminal הוא מדמה מסוף עם דמיון מסויים למקבילה של GNOME אבל כמו כל רכיב ב-Xfce יש לו מעט פחות אפשרויות וצריכת המשאבים שלו פחותה.

כאמור כבר זמן מה שאיני מעורב בתרגום של Xfce אבל מטרד מסויים לא עזב אותי בכל אותה תקופה –
Terminal כולל שורת תפריטים שבה גם תפריט "קובץ:". כן -"קובץ:" עם הנקודותיים ו-"לא" הנקודותיים לא אמורות להיות שם.

היות ואני משתמש ב-Terminal ובסביבה עברית באופן שוטף אז כמעט שאין יום בו איני מבחין במפגע שאני ככל הנראה אחראי לו.

אז היום החלטתי לשים לזה סוף – הורדתי את קובץ ה-po של הגרסה העדכנית, תרגמתי את החסרים שהצטברו עם הזמן והעפתי את הנקודותיים לכל הרוחות. היות ואין לי הרשאות להעלות את הקובץ ל-SVN אז שלחתי את הקובץ לרשימת הדיוור של מתרגמי Xfce.

בין לבין עוד הספקתי לראות שהצטברו עוד חסרים לא מעטים בתרגום רכיבים אחרים בסביבת Xfce ונראה לי שאפנה בקרוב קצת זמן כדי לסגור את הפער הזה (מיד אחרי שאמצא את יובל טנאי שהשתתף גם הוא בתרגום והיה בין השאר בעל ההרשאות למשלוח הקבצים ל-SVN).

עדכון: קובץ התרגום המעודכן הועלה ל-SVN

פוסט זה פורסם בקטגוריה קוד חופשי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

