דרוש עיתון אינטרנטי

אני נוהג לקבל את החדשות לי בעיקר מעיתונים אינטרנטיים אבלהגיעו מים עד נפש ואני צריך המלצה לעיתון אנטרנטי ראוי לשמו.

nrg נראה כמו צהובון.

haaretz בנוי בצורה לא תקנית שבולטת בכל מקום בו משולבים תווים שאינם עברית (אין לי כל כוונה להשתמש במיני מעקפים לבעיה, תודה על ההצעה).

ynet מספק "עיתונות מוזמנת" עד שהדבר זועק לשמיים (שמעתם על ועדת וינוגרד? ב-ynet כבר הספיקו לשכוח ממנה בהתאם לקו של המפלגה. זוכרים את הפרשיה עם רפי גינת וטיב טעם? בעיתון שהוא ערך התגיסו להשמיע קול תומך הומוגני ומיושר היטב עם גורמים אינטרסנטיים…).

הציפיות שלי מעיתון אינטרנטי –

  1. חדשות ואקטואליה אוביקטיבית בהתאם לדברים שאנשים עוסקים בהם (לא כמו ynet)
  2. כתיבה בנימה רצינית וחזות תואמת (לא כמו nrg)
  3. טורים אישיים (אני שמח לקרוא "אנשי ימין" ו"אנשי שמאל" כאחד)
  4. תקניות האתר (אני מוכן לסבול אתר שלא עובר את ה-validator אבל אני לא מוכן שהוא יקשה על העיון בו)

נקודות בונוס –

  1. אפשרות לתגובות
  2. מדור מחשבים ואינטרנט
  3. מדור כלכלי רציני

המלצות (עם/בלי נימוקים תומכים) יתקבלו בברכה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

12 תגובות על דרוש עיתון אינטרנטי

  1. יואב הגיב:

    דה-מרקר עונה לך על כל הדרישות.

  2. evp55555 הגיב:

    אני ממליץ על נענע

  3. dok2 הגיב:

    ליואב
    דה-מרקר בהחלט נחמד אבל רחוק משלמות.
    יש בו מעט מדי אקטואליה והוא מספק ספינים ללא סוף.
    היתרונות: בד"כ הוא מוצג באופן סביר, חלק מהטורים האישיים טובים, המון כלכלה, הספינים שבו שקופים דיים.
    החסרונות: מלא ספינים (הכותרות עוד יותר ספיניות מהתגובות ומדובר על מצב נדיר), מעט מדי פוליטיקה, מדור מחשבים ברמה מספיקה (ולא מעבר לכך)

    ל- evp55555
    אנסה את נענע אבל מהיכרותי עם אתר בעבר הוא היה רחוק מתיקניות והדבר הורגש היטב בפונקציונאליות פגומה.

  4. ארתיום הגיב:

    תשמע, מה שאתה מחפש זה לא אתר אלא עיתונאות אמיתית… היא מתה. הכל כולם הפכו לרודפי סקופים, צהובונים חסרי טעם, אחראיות ומקצועיות.

    אני חושב שהיום, אין עיתונאות נורמלית, כך שאם אתה תמצא משהו, תשתף חברים 😉

  5. dok2 הגיב:

    כן, אני מעדיף משהו שמזכיר עיתונאות.
    בביקור בנענע שמחתי לראות את הטור של רביב דרוקר שמתאים בדיוק למה שאני מחפש.
    לצערי הביקור בנענע גם הזכיר לי די מהר שהם משתמשים בנגן וידאו שבור.
    אין לי בעיה עם רדיפת סקופים ולא אכפת לי אם באתר יש חלק שמוקדש לצילומים של נינט (נדמה לי שקוראים לזה היום "תרבות" 😉 ).

    מבחינת תכנים אתר haaretz עונה על צפיותי אבל הוא פשוט מיגע לקריאה בגלל חוסר התקניות (שהם מכירים בו ומתעקשים לא לתקן).

    מבחינה חזותית ynet בסדר גמור.

    עוד לא אבדה תקוותנו 😉

  6. Admini הגיב:

    ערוץ 7 יכול להלום אותך בצורה סבירה. האתר עובד תקין על FF ואחרים ומספק מערכת אמינה באופן יחסי.

    http://www.inn.co.il

    כמובן שלא הכל מושלם וגם שם יש הרבה מה לשפר, אבל תמצא שם חופש ביטוי סביר גם לדעות אחרות מהקו הלאומי של המערכת.

    ונגן הוידאו עובד גם על FF ואופרה, ואם הוא במקרה לא עובד – מסופקת לגולשים גירסא עם קישור לנגן חיצוני.

  7. dok2 הגיב:

    תודה על ההמלצה.
    האתר מפתקד ממש מצויין ב-seamonkey שלי.
    אמנם באופן ארכיטיפי ערוץ 7 הוא לא בדיוק כוס התה שלי אבל אפשר להגיד דברים דומים גם על הארץ ולאור חווית הגלישה באתר ערוץ 7 אני בהחלט מתכוון לנסות אותו יותר ברצינות בימים הקרובים.

  8. dok2 הגיב:

    שלום יואב
    אם אתה עדיין עוקב אחר התגובות בדיון זה אז דע כי דה-מרקר הפסידו אתמול עוד נקודות רבות בדרך להיות העיתון האינטרנטי שלי –
    אחרי ה"שדרוג" האתר נראה כמו אתר "הארץ" ומשמע שמילים באנגלית שוברות את המשפטים.
    נוסיף את זה לנטיה לספינולוגיה וקיבלנו תוצאה מעט פאטתית.

  9. אריאל הגיב:

    אני יכול להציע לך את אתר אומדיה.

    http://www.omedia.co.il

    אמנם אין להם כתבות בנושא מחשבים אך יש להם ניתוחים מרתקים ומעמיקים בכל מיני נושאים, פוליטיקה, חברה, כלכלה, חדשות חוץ ותרבות. הוא לא אתר הבית שלי, אבל כשאני רוצה לקרוא משהו מעמיק אני קופץ לשם.

  10. dok2 הגיב:

    תודה על ההמלצה.

    ואני אנצל את המעמד כדי לציין שיש סיכוי סביר שאני חייב ליואב התנצלות היות ונראה שמכת הקידוד השגוי אינה בדה-מרקר ככלל אלא כנראה רק בכותרות שמושאלות מאתר הארץ

להשאיר תגובה

