ביקור בעיר (רשתות אלחוטיות)

היכונו לקטע ביוגרפי מרגש (עם המשך יבשושי כרגיל)…

אני גר בכפר, טוב למעשה זה מושב (אבל אם כבר פראפרזות על נושאי המגבעת אז למה לא להזכיר את ה"כפר") אבל מה שבאמת חשוב בהקשר הנוכחי הוא שהישוב מאופיין בצפיפות בניה נמוכה ביותר.

כך קורה שהנתב האלחוטי שלי פתוח לכל דיכפין אבל פרט לשכן שלי אף אחד לא מתחבר אליו וגם הוא עושה זאת לעיתים רחוקות מאוד (30 מטרים וכמה קירות בדרך לא עושים טוב מדי לקליטה).

אז היום במסגרת חיפושי אלחר רכב חדש-ישן נסעתי לרמת-גן וחיכיתי לבעל הרכב פרק זמן בלתי סביר בעליל.

היות ולקחתי איתי את הנייד שלי (כדי לראות מודעות ששמרתי מהלוחות המקוונים) אז החלטתי להעביר את הזמן במשחקים איתו. כטוב ליבי במשחק עם המחשב חשבתי פתאום "היי, יש כאן עיר והמון בתים ו… אולי אני אתפוס איזו רשת אלחוטית מזדמנת". בדיקה חפוזה העלתה לא פחות מ-5 רשתות זמינות ומהן 3 שאינן מוצפנות.

אז מעל גבי בלוג זה אני רוצה להודות לבעלים היקר של 012r (כנראה שם ברירת מחדל כלשהו) שהשאיר את הרשת פתוחה לעוברים ושבים. אם אתה הבעלים של הרשת ולרגע התעורר בך חשש שמא ארע משהו רע לרשת או למחשבים המחוברים אליה אז… אל חשש – אני מודה לך על הרשת הפתוחה, לא ניסיתי לפצח לך סיסמאות, לא ניסיתי להחליף לך את שם המארח ולא שום דבר אחר, פשוט גלשתי לכמה עמודים שעזרו לי להפעיל בצורה טובה יותר את מצב השינה של הנייד.

תודה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על ביקור בעיר (רשתות אלחוטיות)

  1. GuySoft הגיב:

    נסה בפעם הבאה לעמוד ליד בניין רב קומות בתל-אביב.. מוצאים משהו בסדר הגודל של 11 רשתות. והמוצפנות בדרך כלל פחות נפוצות.
    עם אנטנה גדולה יותר, אתה תלך לאיבוד מכמות הרשתות.

  2. dok2 הגיב:

    תל-אביב?! השתגעת?! גם רמת-גן היתה הרבה יותר מדי אורבנית לטעמי 😉 (ואני לא מדבר על אזור הבורסה)

  3. ארתיום הגיב:

    למען האמת, אני ממש מודה לכל האנשים ששוכחים להגדיר הגנה בסיסית על רשת אלחוטית שלהם. בזכות האנשים הטובים האלו, היום, ניתן לגלוש בכל מקום 🙄

    ת'אמת אני ממש לא מרגיש ייסורי מצפון על גניבת רוחב הפס שלהם 😉

  4. dok2 הגיב:

    אני מעדיף לראות את זה כסוג של סולידריות ולא כמחדל אבטחה.
    זה כמו הרשת של FON אבל בלי הסגירה למוזמנים בלבד.
    אחרי הכל אתה הרי לא משלם על התעבורה אלא על עצם החזקת הקו ובשעות היום (השעות בהן הייתי ברמת-גן) רוב האנשים בכל מקרה לא בבית והקו מונח לא כאבן שאין לה הופכין.
    אם במקרה אתם מגיעים למושב באזור השפלה ופתאום מוצאים רשת אלחוטית פתוחה אז תצעקו "דותן" ואולי יצא לנו להפגש 😉

להשאיר תגובה

