בטא שניה ל-Mandriva Corporate Desktop

אתמול יצאה הבטא השניה לגרסת שולחן העבודה הארגוני של מנדריבה (על השקת הראשונה כתבתי כאן).

מדובר בגרסה קנינית שלא תהיה לה מקבילה חופשית (להבדיל מ-PowerPack שמיועדת לשוק הפרטי והמקיבלה שלה היא גרסת ה-Free).

מסיבות שלא לגמרי מובנות לי מנדריבה מצהירים הפעם שגרסה זו מבוססת על מנדריבה 2007 כשלמעשה הגרסה הקודמת התבססה על cooker.

הווה אומר שבמקום לקחת את מנדריבה 2007 ולהלביש אותה במדי שולחן העבודה הארגוני בחרו במנדריבה בפעם הקודמת להתחיל את הבניה מ-snapshot של cooker. בפועל המשמעות היא בסיס רעוע יותר והפסד הבדיקות שעברה מנדריבה 2007.

אני מקווה שההצהרה הזו נכונה אבל יש לי הרגשה מוזרה שאין מאחוריה הרבה פרט ל"גישה שיווקית בריאה" שזה דבר שמאוד חסר למנדריבה.

על הגרסה הקודמת דלגתי בגלל שמנדריבה הוציאו אותה רק ב-DVD ובמחשב השולחני אין לי DVD.

הפעם אני מוריד את הקובץ ואבדוק אותו בעזרת VitrualBox (אולי זו אפילו תהיה הזדמנות לנסות את Xen).

אם אתם רוצים להשתתף בתוכנית הבוחנים ולהנות מגישה לגרסאות הבטא ואולי גם הטבות בהמשך (תלוי במידת ההשתתפות בבדיקות) תוכלו לעשות זאת מכאן

באופן כללי אני חושב שמנדריבה עושים טעות כשהם לא משחררים גםCD ובפרט בגרסאות בטא.

ניחא אם בתום הבדיקות הם יקבלו החלטה אסטרטגית להפיף DVD בלבד אבל בזמן הבדיקות הם מפסידים בוחנים.

מצד שני קל להבין את הלחץ שמופעל על האורזים החדשים שצריכים להכנס לנעליו הגדולות של Warly והבחירה שלא לקחת סיכונים ובשלב זה להסתפק ב-DVD. אני רק מקווה שזה באמת יהיה רק "בשלב זה" ולא יהפוך לשיטה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה מנדריבה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

