מדריכים חדשים באתר של VirtualBox

VirtualBox היא תוכנת וירטואליזציה חופשית.

באחד הפוסטים הקודמים כבר סיפרתי על השימוש בה כדי לבחון את גרסאות הבטא של מנדריבה 2007.1 ועכשיו משיצאה גרסת האביב של מנדריבה ניתן למצוא אותה בהתקנת ברירת המחדל של ההפצה בתור "הפתרון למשתמש הפשוט" במסגרת פתרונות הוירטואליזציה שמוצעים עם ההפצה (כוללים גם את drakvirt לניהול תוכנות וירטואליזציה, Xen, VMware, QtEmu).

אני מקווה בקרוב להכין מדריך אצבע מצולם לשימוש בתוכנה אבל עד שזה יקרה יש חדשות טובות בתחום המדריכים מפרויקט VirtualBox עצמו.

כמו פרויקטים אחרים בתוכנה חופשית קצב ההתקדמות כאן הוא מרשים ביותר וביקור שערכתי היום באתר הפרויקט גילה כי הפינה המוקדשת למדריכים קצרים למשתמש (HOWTOs and tutorials) שהיתה ריקה בפעם הקודמת מכילה עכשיו מספר נאה של מדריכים שימושיים ביותר.

בין המדריכים הזמינים ניתן למצוא מדריך על שיתוף קבצים בין המכונה הוירטואלית והמארח, מדריך להפעלת מערכת וינדוז מותקנת ועוד

פוסט זה פורסם בקטגוריה מדריכים, קוד חופשי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על מדריכים חדשים באתר של VirtualBox

  1. ik_5 הגיב:

    הבעיה היחידה שלי עם Virtual Box אחרי שניסיתי לעבוד עם התוכנה היא, שהיא לא מסוגלת לעבוד על מערכת 64 ביט, גם כאשר כל החבילות שהיא מחפשת מותקנות ל32 ביט.

    האם במדריבה פתרו את הבעיה הזו, ואם (חס וחלילה) אתקין אותה בגרסת 64 ביט, תהיה לי אפשרות לעבוד עם VirtualBox ?

  2. DoK הגיב:

    כמו שאתה יודע אין לי מערכת 64 ביט אז לא אוכל להעיד מניסיוני.
    באופן כללי מנדריבה כמו סוזה ולא כמו משפחת דביאן עובדת עם ספריות כפולות.
    היות והחבילות נמצאות גם במאגרים לגרסת 64 ביט אז כנראה שזה עובד.
    יכול להיות שהבעיה שלך נובעת לא מהספריות שהתוכנה מחפשת אלא מהתקן ההנע שדרוש לה בקרנל.

  3. ik_5 הגיב:

    גם בהפצות Windows השונות יש נטייה לתת לך בהפצה של 64 ביט, 90% מהספריות והתוכנות עדיין ב32 אם לא 16 ביט.

    וד"א אין לי שום בעיה בעולם הדביאן או אובונטו להתקין גם 32 ביט, למעשה יש לי הרבה יותר בחירה ממה שלך יש בנושא 😛

  4. dok2 הגיב:

    היי היי hold your horses.
    ניסיתי להצביע על המקורות לבעיה שאתה נתקל בה.
    מקור אחד יכול להיות זה שאתה נאלץ לקבל החלטות לגבי התקנת ספריות שונות והמקור השני יכול להיות התקן ההנע.
    אני יודע שיש לך בעיה של חוסר היכרות עם מנדריבה שמרחיקה אותך מההפצה הזו ואין לי שום כוונה לשכנע אותך להתגבר על הבעיה הזו.

להשאיר תגובה

