לבקשת הקהל – El barrio

היום יצאנו לבילוי משפחתי ב- El barrio

אחד מקוראי הבלוג הציע שאפרסם את הביקורת שלי על המסעדה ובגלל שיש בערך שלושה קוראים לבלוג וכל קול משפיע אז הנה זה –

עסקינן במסעדה בסגנון טאפאס בר ספרדי.

המסעדה נבחרה על ידי אחותי שכבר ביקרה לפני כן ואהבה את המקום.

התפריט אמנם מגוון למדי אבל מספר המנות הצמחוניות קטן ביותר (אם אתם אוכלים דגים אז המגוון יותר רחב) ומצטמצם כמעט רק למנות הראשונות.

המנות עצמן קטנות למדי כיאה לטאפאס בר והמחיר בהחלט סביר (מנות ראשונות עולות כ-20 ש"ח ומנות עיקריות כ-40 ש"ח).

אני בחרתי "חציל קלוי על לבנה" מהמנות הראשונות ו"ירוקים עם גבינת צאן חמה ודבש תמרים" מהעיקריות והזמנתי גם כוס מרלו 2004 של קדש ברנע.
היין היה טוב מאוד (ריח נעים ועשיר וטעם מלא עם כבדות מהנה).

החציל עם הלבנה היה בהחלט טוב ולחם הבית שהוזמן לחוד היה חם, טרי וטעים.

המנה העיקרית היתה מעט מאכזבת בגודלה ובעיקר בעלת טעם מוגזם.

במקרה של מנה זו ההגזמה היתה לצד המתיקות אבל מהתגובות סביב השולחן אפשר היה להבין שהרבה מהמנות האחרות גם הן היו בעלות טעמים חזקים מאוד ובדרך כלל לצד המליחות.

זוגתי הציע את האפשרות שאולי השף פשוט מאוהב.

אני מאחל לשף בהצלחה עם האהבה החדשה שלו ואם טעמים עזים אינם כוס התה שלכם אז חפשו מקום אחר עד שהוא יתמסד.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על לבקשת הקהל – El barrio

  1. חזי הגיב:

    בתור צמחוני אני יכול לייעץ לך מה שלמדתי בביקור בספרד – מולדת הטפאס. לפי ההגדרה הספרדית מנת Vegetarian היא מנה שיש בה ירק (תחשוב על זה כך – אוכל צמחוני זה אוכל שיש בו צמחים…) בהתאם לכך סטייק זה לא מנה צמחונית. אבל אורז עם עגבניות וקלמרי זה מנה צמחונית. וגם כריך עם פרוסת שיניקן וחסה זה מנה צמחונית. וכך תפוחי אדמה אפויים עם חתיכות חזיר זה מנה צמחונית. אני לא אומר שצמחוני צריך לוותר על העקרונות שלו, אבל בהחלט אפשר להתאים את המנהגים שלך למנהגי המקום 😉

  2. DoK הגיב:

    עקרונות אף פעם לא היו הצד החזק שלי בצמחונות.
    אני צמחוני כי אף פעם לא אהבתי בשר ויום אחד החלטתי לקרוא לזה בשם והיום זה הגיע לרמה שחלקים שמזכירים את מקורם (לדוגמה כנפיים אבל לא המבורגר) פשוט גורמים לי גועל של ממש.
    לרוע מזלי הקטע הזה תופס היטב גם לגבי פירות ים למינהם.
    חומוס, מצד שני, אני מוכן לאכול גם כשהוא נראה כמו גרגרים 😉

  3. חזי הגיב:

    בספרד למדתי את השיטה הבאה: שותים 3 כוסות יין בזמן שמחכים לאוכל (ובספרד מחכים הרבה!), ואחרי זה אוכלים מה שמקבלים בלי בעיה :mrgreen:

להשאיר תגובה

