בדיקות וירטואליות

בשבוע האחרון שודרגה משמעותית היכולת שלי לסייע לפתרון באגים באופן כללי ולתרום למנדריבה בפרט.

כמעט כל דבר צריך להתחיל בהחלטה, אז החלטתי שאני רוצה להתנסות עם מכונות וירטואליות.

שתי מטרות עמדו לפני בהחלטה –

1. לימוד והיכרות עם התחום שזוכה להמון תשומת לב בזמן האחרון ובכלל.

2. כדי להשתמש במכונות וירטואליות להתקנות ובדיקת באגים.

היות והמחשב השולחני שלי מצוייד ב-256 מגה של RAM שנחשבים לכמות מועטה, אף שלעיתים רחוקות יחסית הגעתי למצב של שימוש מסיבי ב-sawp, אז קניתי עוד 512 מגה של RAM ובמחירים של היום זה אומר בערך 250 שקלים.

היום התקנתי את VirtualBox ככלי לניהול המכונות הוירטואליות. היות ואני לא מכיר את התחום הזה כמעט בכלל אז הבחירה הושפעה בעיקר מכך זמדובר בתוכנה חופשית ומחוות הדעת החיובית שקראתי אודותיו בבלוג של Adam Williamson (מקושר בבלוגרול).

ל-VirtualBox ספרון תיעוד נעים ונח לקריאה ובעזרתו הוגדרה מערכת מאוד בסיסית בשלב זה.

וכדי להשוויץ עם תמונה אז הנה גרסת ה-KDE של מנדריבה ONE 2007.1 RC1 רצה ב-VirtualBox בתוך המערכת שלי (Cooker עם Xfce)
Mandriva 2007.1 RC1 ONE KDE

חוץ מזה סידרו לי השבוע את החשבון ל-SVN של מנדריבה ועכשיו אוכל להגיש את התרגומים ביתר קלות.

לצערי זה כנראה מעט מאוחר מכדי להשפיע באופן משמעותי על 2007.1 אבל בכל מקרה מדובר בצעד חשוב שמאוד יקל את העבודה וגם יאפשר לי להגיש תרגומים שיכינו אחרים (אם הם ירצו בכך כמובן).

תגידו "תתחדש" קריצה

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על בדיקות וירטואליות

  1. פינגבאק: FOSS-fuzz » ארכיון » יש התקדמות

  2. פינגבאק: FOSS-fuzz » ארכיון » RC3 עומדת במבחן

להשאיר תגובה

